כל האוספים
שירות תוכן מותאם
ניהול התוכן
מדריך לשימוש בקמפיין מועדון חברים
מדריך לשימוש בקמפיין מועדון חברים

מועדון חברים/לקוחות | הפצה של מועדון חברים | למה חשוב שיהיה לעסק שלך מועדון

צוות avatar
נכתב על ידי צוות
עודכן לפני יותר משבוע

"גם מסע בן אלף מייל, מתחיל בצעד אחד." לאו צה

נדיר לראות היום עסקים גדולים או רשתות אשר אינם מתחזקים מאגר לקוחות ככלי שיווקי. חשבו לרגע על רשת המזון אשר אתם קונים בה או על רשת הביגוד החביבה עליכם, רובן ככולן משקיעים מאמצים רבים בכדי לקבל את הפרטים שלכם ולהכניס אתכם למאגר הלקוחות מסודר.

עבודה אפקטיבית עם מאגר לקוחות הבנוי נכון יכולה להכפיל ולשלש הכנסות שנתיות של כל עסק.


הסיבה לאפקטיביות הרבה של מועדון לקוחות היא כפולה: מעבר לעובדה הבסיסית שתוכלו לשלוח הודעות ו'תוכן שיווקי' לטלפון או לאימייל של הלקוחות שלכם כאשר תרצו בכך וע"י כך להשאר עם הלקוחות שלכם בקשר רציף שוטף, תוכלו גם מאותו הרגע לנהל ולסווג את המידע עבור כל לקוח ולקוח ובכך למנף את המסרים השיווקיים שלכם כך שיהיו חדים ויעילים יותר

לדוגמא, לייצר סט מסרים נפרד עבור גברים ועבור נשים וכך להפוך את המסר למתאים יותר עבור כל מין, או להשתמש בתאריך יום ההולדת של הלקוח בכדי לתת ברכה או הטבה מיוחדת ליום ההולדת שלו. הדוגמאות הן רבות אולם המסקנה היא אחת, מאגר לקוחות הנו למעשה הנכס המשמעותי ביותר שעליכם לטפח בכדי להתקדם קדימה.

עד כמה חשוב מועדון לקוחות לעסק שלך?

70% - משתמשים בכרטיס המועדון שלהם או בהנחה הקבועה.

88% - קוראים את הדיוור שנשלח אליהם מהמועדון.

85% מהלקוחות המליצו על המועדון והמוצרים לחבריהם.

בקמפיין מועדון הלקוחות ישנה חלוקה לשני סוגי לקוחות, לקוחות חדשים ולקוחות קיימים.

כאשר רוצים לפנות ללקוחות חדשים תוכל באמצעות הקמפיין לגרום להם למלא את הפרטים האישיים שלהם ובכך להוסיף אותם למאגר הלקוחות שלך. זהו קמפיין מאוד חשוב על מנת שתוכל להרחיב את מעגל הלקוחות ועל הדרך גם להציע להם בתמורה הטבה למימוש בבית העסק.

ההטבה שנוספה למילוי הפרטים תאפשר ללקוח ליצור איתך קשר ואף לבקר בעסק ולממשה. הקמפיין מאפשר לך ליצור חיבור אישי בין החברים שיש לך בפייסבוק ויצרו אינטראקציה עם הפוסט שפרסמת לבין הפיכתם ללקוחות אמיתיים בעסק שלך.

את קמפיין מועדון הלקוחות ניתן לשלוח גם ללקוחות קיימים. במידה ואנו רוצים שהם ישלימו לנו את פרטים שחסרים לנו במאגר לגביהם. באמצעות הטבות שונות בקמפיין נוכל למשוך את הלקוחות למלא את שאר הפרטים שלהם.

המטרה שלנו היא להשיג כמה שיותר פרטים של הלקוח על מנת שבעתיד נוכל לפנות אליו בדרכים שונות וכך גם נכיר אותו טוב יותר.

אז איך מפעילים את הקמפיין?

בתחילת הפעילות, או במידה ועדיין לא אישרתם קמפיין מסוג זה, המערכת תשלח אליכם את הקמפיין, ולכם רק נשאר לבחור את העיצוב וההטבה שאהבתם, ולאשר את התוכן.

לחלופין, ניתן באופן יזום לגשת לכל סוג תוכן, ולבקש לקבל תוכן מועדון לקוחות על ידי לחיצה על הכפתור "לא מתאים" ובחירת הסיבה המתאימה, ושם לבקש מצוות התוכן שיכין עבורכם קמפיין מסוג מועדון החברים

למדריך לבקשת תיקון והתאמה בתוכן לחצו פה

אילו המסכים אשר תפגשו עימם לאחר בחירת תוכן "מועדון חברים:

כדאי וחשוב לדעת, שלאחר האישור - יש לשתף את התוכן בכמה שיותר ערוצים, וכמובן להוסיף מלל אישי

למדריך כיצד מוסיפים מלל אישי בשיתוף, המחזק את התגובתיות והחשיפה - לחצו פה

למדריך שיתוף נכון ואפקטיבי של התוכן - לחצו פה

הוספתם מלל אישי, שיתפתם את קמפיין ההצטרפות למועדון בפייסבוק האישי, העסקי, בווטסאפ ואפילו הטמעתם בBIO באינסטגרם - והלקוחות התחילו להצטרף. מעולה!

עכשיו אתם שואלים איך ניתן לראות מי הצטרף?

לאחר שהלקוחות יתחילו להצטרף למועדון הלקוחות של העסק, אתם תוכלו לצפות בהם בדף הבית, באזור הלקוחות

כדי להגיע לדף הבית יש להיכנס לחשבון ברודקאסט שלכם בכתובת: www.broadcust.co.il

ולגשת לאזור ניהול הלקוחות

במסך הבית, יש לגשת לאזור "ניהול לקוחות העסק"

לעוד מידע על ניהול מועדון החברים של העסק - לחצו פה

כדאי לדעת, שבמידה ויש לכם קמפיין יום הולדת פעיל בחשבון ברודקאסט, כל לקוח שהצטרף למועדון החברים שלכם, ומילא את פרטי יום ההולדת שלו יקבל בצורה אוטומטית את הקמפיין בתאריך יום ההולדת

עדיין אין לכם קמפיין יום הולדת פעיל? למידע נוסף והפעלת קמפיין יום הולדת של העסק - לחצו פה

והדובדבן שעל הקצפת? מעתה, תוכלו גם להפיץ תכנים מסוג דף נחיתה למייל ואסמס (SMS) ישירות ללקוחות שלכם - איך? הסברנו הכל במדריך הבא, לחצו פה

אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה, הדרכה, מידע ועצה.
לטיפים נוספים בשימוש במערכת ברודקאסט ממרכז העזרה לחצו פה

מאחלים לכם המון בהצלחה!

צוות ברודקאסט

המדריך היה מובן וטוב? הכל עכשיו ברור יותר?

או שאולי הוא בכלל לא עזר?

אנחנו נשמח מאוד לתגובה שלך כדי שנוכל להבין ולהשתפר -

איזה סמיילי למטה הכי מתאים?

האם קיבלת תשובה לשאלתך?