"גם מסע בן אלף מייל, מתחיל בצעד אחד." לאו צה

נדיר לראות היום עסקים גדולים או רשתות אשר אינם מתחזקים מאגר לקוחות ככלי שיווקי. חשבו לרגע על רשת המזון אשר אתם קונים בה או על רשת הביגוד החביבה עליכם, רובן ככולן משקיעים מאמצים רבים בכדי לקבל את הפרטים שלכם ולהכניס אתכם למאגר הלקוחות מסודר ולא בכדי שכן, עבודה אפקטיבית עם מאגר לקוחות הבנוי נכון יכולה להכפיל ולשלש הכנסות שנתיות של כל עסק.


הסיבה לאפקטיביות הרבה של מועדון לקוחות היא כפולה: מעבר לעובדה הבסיסית שתוכלו לשלוח הודעות ו'תוכן שיווקי' לטלפון או לאימייל של הלקוחות שלכם כאשר תרצו בכך וע"י כך להשאר עם הלקוחות שלכם בקשר רציף שוטף, תוכלו גם מאותו הרגע לנהל ולסווג את המידע עבור כל לקוח ולקוח ובכך למנף את המסרים השיווקיים שלכם כך שיהיו חדים ויעילים יותר לדוגמא, לייצר סט מסרים נפרד עבור גברים ועבור נשים וכך להפוך את המסר למתאים יותר עבור כל מין, או להשתמש בתאריך יום ההולדת של הלקוח בכדי לתת ברכה או הטבה מיוחדת ליום ההולדת שלו. הדוגמאות הן רבות אולם המסקנה היא אחת, מאגר לקוחות הנו למעשה הנכס המשמעותי ביותר שעליכם לטפח בכדי להתקדם קדימה.

עד כמה חשוב מועדון לקוחות לעסק שלך?

70% - משתמשים בכרטיס המועדון שלהם או בהנחה הקבועה.

88% - קוראים את הדיוור שנשלח אליהם מהמועדון.

85% מהלקוחות המליצו על המועדון והמוצרים לחבריהם.

בקמפיין מועדון הלקוחות ישנה חלוקה לשני סוגי לקוחות, לקוחות חדשים ולקוחות קיימים.

כאשר אתה רוצה לפנות ללקוחות חדשים תוכל באמצעות הקמפיין לגרום להם למלא את הפרטים האישיים שלהם ובכך להוסיף אותם למאגר הלקוחות שלך. זהו קמפיין מאוד חשוב על מנת שתוכל להרחיב את מעגל הלקוחות ועל הדרך גם להציע לו בתמורה הטבה. ההטבה שנוספה למילוי הפרטים תאפשר ללקוח ליצור איתך קשר ואף לבקר בעסק ולממשה. הקמפיין מאפשר לך ליצור חיבור אישי בין החברים שיש לך בפייסבוק ויצרו אינטראקציה עם הפוסט שפרסמת לבין הפיכתם ללקוחות אמיתיים בעסק שלך.

את קמפיין מועדון הלקוחות ניתן לשלוח גם ללקוחות קיימים. את הקמפיין אנו נשלח להם כאשר אנו רוצים שהם ישלימו לנו את שאר הפרטים שחסרים לנו במאגר. באמצעות הטבות שונות בקמפיין נוכל למשוך את הלקוחות למלא את שאר הפרטים שלהם ובתמורה יקבלו מאיתו הטבה. המטרה שלנו היא להשיג כמה שיותר פרטים של הלקוח על מנת שבעתיד נוכל לפנות אליו בדרכים שונות וכך גם נכיר אותו טוב יותר.

אז איך מפעילים את הקמפיין?

בתחילת הפעילות, או במידה ועדיין לא אישרתם, המערכת תשלח אליכם את הקמפיין, ולכם רק נשאר לבחור את העיצוב וההטבה שאהבתם, ולאשר את התוכן.

לחלופין, ניתן יזום לגשת לכל סוג תוכן, ולבקש בכפתור "לא מתאים" ובחירת הסיבה המתאימה, שצוות התוכן יכין עבור מועדון החברים שלכם קמפיין מסוג יום הולדת

למדריך לבקשת תיקון והתאמה בתוכן לחצו פה

אילו המסכים אשר תפגשו עימם לאחר בחירת תוכן "מועדון חברים:

כדאי וחשוב לדעת, שלאחר האישור - יש לשתף את התוכן כמה שיותר, וכמובן להוסיף מלל אישי

למדריך כיצד מוסיפים מלל אישי בשיתוף, המחזק את התגובתיות והחשיפה - לחצו פה

למדריך שיתוף נכון ואפקטיבי של התוכן - לחצו פה

תותחים אתם - הוספתם מלל אישי, שיתפתם את קמפיין ההצטרפות למועדון בפייסבוק האישי, העסקי, בווטסאפ ואפילו הטמעתם בBIO באינסטגרם - והלקוחות התחילו להצטרף!

לאחר שהלקוחות יתחילו להצטרף למועדון הלקוחות של העסק, אתם למעשה בדף הבית באזור הלקוחות את המסך הבא.

כדי להגיע לדף הבית יש להיכנס לחשבון ברודקאסט שלכם בכתובת: www.broadcust.co.il

ולגשת לאזור ניהול הלקוחות

במסך הבית, יש לגשת לאזור "ניהול לקוחות העסק"

לעוד מידע על ניהול מועדון החברים של העסק - לחצו פה

כדאי לדעת, שכל לקוח שהצטרף למועדון החברים שלכם, ומילא את פרטי יום ההולדת שלו

ולכם יש קמפיין יום הולדת פעיל בחשבון ברודקאסט שלכם - הלקוח יקבל בצורה אוטומטית את הקמפיין בסמוך לתאריך יום ההולדת (על פי ההגדרות שנקבעו בהקדמתו)

עדיין אין לכם קמפיין פעיל?? למידע נוסף והפעלת קמפיין יום הולדת של העסק - לחצו פה

והדובדבן שעל הקצפת? מעתה, תוכלו להפיץ תכנים מסוג דף נחיתה למייל ואסמס (SMS) - איך? הסברנו הכל במדריך הבא, לחצו פה

אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה, הדרכה, מידע ועצה.
לטיפים נוספים בשימוש במערכת ברודקאסט ממרכז העזרה לחצו פה

מאחלים לכם המון בהצלחה!

צוות ברודקאסט

המדריך היה מובן וטוב? הכל עכשיו ברור יותר?

או שאולי הוא בכלל לא עזר?

אנחנו נשמח מאוד לתגובה שלך כדי שנוכל להבין ולהשתפר -

איזה סמיילי למטה הכי מתאים?

האם מצאת את התשובה שלך?