כדאי וחשוב לדעת שהטמעת קישור מסוג דף נחיתה / דף עסקי ברודקאסט, המעביר את העוקבים שלכם מהאינסטגרם לאתר הרלוונטי, ניתן רק ב2 מצבים:

  1. באודות העסק של פרופיל האינסטגרם, לחצו עריכה >> ועדכנו את הקישור בשדה אתר / Website
  2. ב2017 אינסטגרם הוסיפה עדכון מעניין, המעניק לפרופילים עסקיים עם מעל ל-10K (10,000( עוקבים, אפשרות לשלב גם בסטורי וגם בתכנים שעולים לפיד קישור

מתי כדאי לשלב את הקישור?

כמובן לפי המטרות הפרסומיות/עסקיות שאתם רוצים להגיע אליהם. לדוגמה:

  1. דף נחיתה מכירתי/תדמיתי שקיבלתם מאיתנו במהלך השירות
  2. במידה ויש לכם דף עסקי ברודקאסט, מאוד מומלץ לעדכן אותו באודות האינסטגרם שלכם
  3. קיבלתם מאיתנו תוכן מקצועי בעל ערך ללקוחות שלכם? מעולה, שלבו את זה באודות.

חשוב לדעת, מאוד מומלץ באינטסגרם לגוון בקישור מתחלף.

למשל, הדף העסקי יהיה הקישור הקבוע, ובמידה וקיבלתם תוכן מקצועי / מכירתי, מומלץ להחליף לתקופה המדוברת את הקישור (לפי תאריך תוקף המצבע / רלוונטיות התוכן המקצועי לעונה או האירוע)

רוצים לקבל עוד טיפים שווים לניהולך האינסטגרם שלכם? לקריאת בלוג לחצו פה

אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה, הדרכה, מידע ועצה.
לטיפים נוספים בשימוש במערכת ברודקאסט ממרכז העזרה לחצו פה

מאחלים לכם המון בהצלחה!

צוות ברודקאסט

המדריך היה מובן וטוב? הכל עכשיו ברור יותר?

או שאולי הוא בכלל לא עזר?

אנחנו נשמח מאוד לתגובה שלך כדי שנוכל להבין ולהשתפר -

איזה סמיילי למטה הכי מתאים?

האם מצאת את התשובה שלך?