קמפיין מסוג זה מאפשר לך באמצעות תאריכי הלידה של הלקוחות שלך לשלוח להם אוטומטית הטבה או ברכת מזל טוב לכבוד יום הולדתם. אנחנו ממליצים לשלוח ללקוח הטבת יום הולדת כבר בשבוע לפני על מנת שיהיה מודע להטבה שמגיעה לו.

בנוסף, בתאריך יום ההולדת עצמו ישנה אפשרות לשלוח הודעה נוספת שתברך אותו לכבוד האירוע ותזכיר לו שממתניה לו ההטבה ועליו לממש אותה.

הקמפיין נותן ללקוח הרגשה טובה שזכרת את יום הולדתו, מאפשר לך לשמור איתו על קשר ולהזמין אותו לבקר אצלך בעסק או ליצור איתך קשר ( בהתאם לצורך).

אז איך מפעילים את הקמפיין?

בתחילת הפעילות, או במידה ועדיין לא אישרתם, המערכת תשלח אליכם את הקמפיין, ולכם רק נשאר לבחור את העיצוב וההטבה שאהבתם, ולאשר את התוכן.

לחלופין, ניתן יזום לגשת לכל סוג תוכן, ולבקש בכפתור "לא מתאים" ובחירת הסיבה המתאימה, שצוות התוכן יכין עבור מועדון החברים שלכם קמפיין מסוג יום הולדת

למדריך לבקשת תיקון והתאמה בתוכן לחצו פה


אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה, הדרכה, מידע ועצה.
לטיפים נוספים בשימוש במערכת ברודקאסט ממרכז העזרה לחצו פה

מאחלים לכם המון בהצלחה!

צוות ברודקאסט

המדריך היה מובן וטוב? הכל עכשיו ברור יותר?

או שאולי הוא בכלל לא עזר?

אנחנו נשמח מאוד לתגובה שלך כדי שנוכל להבין ולהשתפר -

איזה סמיילי למטה הכי מתאים?

האם מצאת את התשובה שלך?