הפרסום האוטומטי לפייסבוק, מתבצע רק לפייסבוק העסקי בלבד.
במידה והתוכן לא התפרסם בדף העסקי בפייסבוק, עליכם לבדוק את תקינות החיבור.

אחת הסיבות שיכולה לגרום לניתוק הפייסבוק, הוא שינוי סיסמה שהתרחש לאחרונה
על מנת לוודא את תקינות החיבור, יש לבצע את הפעולות הבאות.

לחיצה על הלינק הזה - http://cust.at/FB

לאחר הלחיצה, יהיה ניתן לבצע חיבור מחדש בין דף הפייסבוק העסקי, למערכת על ידי הזנת מייל וסיסמה של פרטי הכניסה בפייסבוק.

במידה ולא תהיו מחוברים לחשבון שלכם בברודאקסט, לפני החיבור לפייסבוק, תתבקשו להזין מייל וסיסמה של פרטי הכניסה לחשבון שלכם בברודקאסט

דגשים חשובים - חיבור הפייסבוק מתבצע על ידי חיבור ונתינת הרשאות מפרופיל הפייסבוק האישי.

בנוסף, שימו לב, חשוב לתת את כל ההרשאות המתבקשות לפרסום תקין ואוטומטי של התוכן בדף הפייסבוק של העסק.

דרך נוספת לוידוי תקינות החיבור היא על ידי כניסה אל "הגדרת חיבור הפייסבוק".

היכנסו לדפדפן גוגל כרום בנייד שלכם, וגלשו אל אתר הבית שלנו - https://broadcust.co.il
בצעו כניסה אל חשבונכם על ידי לחיצה על "כניסה למערכת" בפינה הימנית העליונה של המסך, והזינו את המייל והסיסמה

לאחר מכן בדף הבית, גשו בפינה הימנית העליונה של מסך הטלפון ל"תפריט הגדרות "נוספות ולחצו עליו.

כעת, באזור זה, לחצו על כפתור "הגדרת חיבור הפייסבוק" (1)

כעת, לחצו על הכפתור הכחול (1), וחברו את הפייסבוק אל חשבונכם בברודקאסט על ידי הזנת פרטי ההתחברות שלכם

דגשים חשובים - חיבור הפייסבוק מתבצע על ידי חיבור ונתינת הרשאות מפרופיל הפייסבוק האישי.


בנוסף, שימו לב, חשוב לתת את כל ההרשאות המתבקשות לפרסום תקין ואוטומטי של התוכן בדף הפייסבוק של העסק.

לאחר לחיצה על הכפתור הכחול, תתבקשו על ידי פייסבוק לחבר את החשבון (שתחתיו נמצא דף העסק שלכם), החיבור מתבצע על ידי אימייל והסיסמה שלכם בפייסבוק,

לאחר חיבור הפייסבוק העסקי, יהיה ניתן לראות את תמונת הפרופיל שמעודכנת בפייסבוק העסקי, ושם העמוד שלכם.

בנוסף, כדאי לדעת ולשים לב, שבמידה ודף הפייסבוק התנתק מכל סיבה שהיא, לפני אישור סופי של התוכן, מופיעה הודעה שמעדכנת על הניתוק, ומאפשרת לחבר מחדש את הפייסבוק)

במידה וזו היא הפעם הראשונה שאתם מחברים את דף הפייסבוק אל חשבונכם בברודקאסט - יש לבצע את ההוראות במדריך "נתינת הרשאות ראשוניות לחיבור דף הפייסבוק" - למעבר למדריך, לחצו פה

אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה, הדרכה, מידע ועצה.
לטיפים נוספים בשימוש במערכת ברודקאסט ממרכז העזרה לחצו פה

מאחלים לכם המון בהצלחה!

צוות ברודקאסט

המדריך היה מובן וטוב? הכל עכשיו ברור יותר?

או שאולי הוא בכלל לא עזר?

אנחנו נשמח מאוד לתגובה שלך כדי שנוכל להבין ולהשתפר -

איזה סמיילי למטה הכי מתאים?

האם מצאת את התשובה שלך?