כל האוספים
שירות תוכן מותאם
ניהול לקוחות
מדריך לבניית/עדכון מועדון החברים של העסק
מדריך לבניית/עדכון מועדון החברים של העסק
צוות avatar
נכתב על ידי צוות
עודכן לפני יותר משבוע

לפני שניכנס לפרטים החשובים, כדאי לדעת, שמערכת ברודאקסט משנה את כללי המשחק. בעזרת המערכת של ברודקאסט אתם יכול להפוך לקוח מזדמן ללקוח חוזר, ולהפוך לקוח חוזר ללקוח קבוע!

באמצעות מערכת ניהול הלקוחות אתם הופכים להיות אקטיביים בקשר שלכם עם הלקוח. צורת ההתנהלות שלכם מול הלקוח נותנת ללקוח חוויה אישית חיובית וכך אתם מגדילים את סיכויי המכירה החוזרת.

נאמנות לקוחות היא שם המשחק היום!

אז מה בעצם עושה מערכת ברודקאסט ומה העסק שלכם יכול להרוויח מזה?
בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבינים שהקמת מועדון לקוחות וניהולו באופן תקין ורציף אחראי במידה ניכרת על כמות הלקוחות החוזרים לעסק וצמיחת המכירות בעסק.

במדריך זה נסביר מהו מועדון לקוחות וכיצד מערכת ברודקסט יכולה לעזור בהקמה מהירה ופשוטה של הקמת מועדון לקוחות. אז בואו נתחיל

המטרה העיקרית של הקמת מועדון לקוחות היא לעודד את הלקוחות לחזור ולרכוש מוצרים ושירותים בבית העסק. בנוסף, סקרים שנעשו מצביעים על כך שצרכנים המשתייכים אל מועדון לקוחות רוכשים בעשרות אחוזים יותר ממוצרי העסק, חשים שלאותו עסק חשוב מהם (שהרי הם משתייכים אל קבוצה מובחרת שמקבלת הטבות, הנחות ומתנות) וממליצים גם לחבריהם להשתייך לאותו מועדון או לרכוש באותה חברה. מועדון לקוחות מהווה כלי שיווקי מרכזי של רוב העסקים בישראל שכן הוא מאפשר לשמר את הלקוח באמצעות התכנית המונהגת במועדון.

נשמע מעולה - אבל איך מתחילים לבנות מועדון לקוחות איכותי?

מועדון חברים איכותי כולל פרטים חשובים על כלל הלקוחות שלכם, בראשם שם, טלפון, כתובת אי מייל, תאריך יום הולדת, ולמשקיענים מבניכם, ניתן ומומלץ גם פרטים חשובים הקשורים לחייו האישיים (ילדים, לדוגמא), להרגלי הקנייה שלו ועוד.

מועדון חברים מאפשר לכם כבעלי העסק 'לדבר' עם הלקוחות שלכם בגובה העיניים וללא מתווכים, והכל מבלי להפריע להם בחייהם באישיים. באמצעות המועדון תוכלו להעביר מסרים חשובים, לברך ולאחל, לקבל תגובות, הערות והצעות ובאופן כללי – לנהל אינטראקציה בריאה שבין העסק ללקוח, תוך מסר ברור מכם כלפיו: אנחנו זוכרים אותך ולא לוקחים אותך כמובן מאליו.

טוב, עכשיו זה כבר נשמע מצוין - אז איך ניתן לעשות זאת במערכת ברודקאסט בפועל? בקלות!

הדרך הכי נוחה, קלה ואפקטיבית להגדיל את מועדון הלקוחות זה לעודד את הלקוחות להירשם עצמאית למועדון ואת זה אפשר להשיג בקלות על ידי כך ששולחים להם את הלינק לדף העסקי שלכם שבו הלקוח ממלא עצמאית את הפרטים שלו ומצטרף לרשימת הלקוחות שלכם

אילו הן הדרכים בהם תוכלו להוסיף לקוחות אל מועדון הלקוחות שלכם:

1. מהדף עסקי BC שלכם - למדריך לחצו פה
2. באמצעות מנגנון הסמס החוזר שמאפשר ללקוח להוסיף את עצמו לרשימת התפוצה של העסק - למדריך סמס חוזר לחצו פה
3. אפשרות נוספת שקיימת היא לשלוח לנו קובץ לקוחות באקסל (לעסקים במסלול משלם)

אבל אם תרצו להוסיף לקוח בצורה יזומה זה כמובן אפשרי - איך?
היכנסו למערכת ברודקאסט לאזור הלקוחות (2)

ניתן להגיע לאזור הלקוחות גם דרך גלישה אל האתר https://broadcust.co.il/ וחיבור לחשבון (במידה ואינכם זוכרים את הסיסמה, ניתן ללחוץ על כפתור "שכחתי סיסמה"
או בסיום אישור תוכן, יופיע לכם קישור ישירות לניהול הלקוחות (2)

לאחר התחברות לחשבון שלכם, גשו אל לשונית "ניהול לקוחות העסק"
במידה וכבר קיימים לכם לקוחות במועדון - במסך הבית, יש ללחוץ על "הוספת לקוח" בצד ימין של המסך.
במידה ואין לכם עדיין, יש לעבור לשלב הבא בהמשך.

במידה ועדיין אין לכם לקוחות, זה המסך שיופיע לכם, וזה זמן מעולה להוסיף את הלקוח הראשון שלכם, על ידי לחיצה "הוספת לקוח חדש" (1)

חשוב מאוד בשלב הכנסת הלקוח, להזין כמה שיותר פרטים (1), שם מלא, כתובת, וכמובן תאריך יום הולדת (2). בסיום הפעולה, חשוב מאוד ללחוץ על כפתור ה"שמור" (3)

לאחר שתתחילו לבנות את מועדון הלקוחות של העסק, אתם למעשה תראו את המסך הבא:

בניתם מועדון? מעולה!

הוספתם לעצמכם נכס חשוב ומשמעותי להמשך התפתחות העסק בהצלחה יתרה.
כדאי לדעת, שכעת שיש לכם מועדון, אתם גם יכולים לנהל יומן ביקורים, וגם תזכורות אוטומטיות (באמצעות אסמס המגיע ללקוח בזמן שהגדרתם), בנוסף, תוכלו לעדכן תיעוד היסטוריית הרכישות, וקבלת הבנה טובה יותר על שווי הלקוח. למעבר למדריך לניהול יומן ביקורים ותזכורות לחצו פה

צוות המומחים שלנו ריכז עבורם מספר כתבות מהבלוג שלנו עם המון טיפים שווים על כיצד ממנפים בצורה אפקטיבית, מקצועית ויעילה את המועדון - להגדלת רווחים מלקוחות קיימים, והגדלת מספר הלקוחות החדשים שמגיעים לבית העסק.

אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה, הדרכה, מידע ועצה.
לטיפים נוספים בשימוש במערכת ברודקאסט ממרכז העזרה לחצו פה

מאחלים לכם המון בהצלחה!

צוות ברודקאסט

המדריך היה מובן וטוב? הכל עכשיו ברור יותר?

או שאולי הוא בכלל לא עזר?

אנחנו נשמח מאוד לתגובה שלך כדי שנוכל להבין ולהשתפר -

איזה סמיילי למטה הכי מתאים?

האם קיבלת תשובה לשאלתך?