כל האוספים
שירות תוכן מותאם
ניהול לקוחות
מדריך לשליחת תזכורות אוטומטיות ללקוחות לפני ביקור או טיפול
מדריך לשליחת תזכורות אוטומטיות ללקוחות לפני ביקור או טיפול
צוות avatar
נכתב על ידי צוות
עודכן לפני יותר משבוע

באפשרותכם לתזכר לקוחות בהודעת טקסט מספר שעות (או ימים) לפני הביקור הבא שלהם. התזכורות האוטומטיות יכולות למנוע למנוע מצב בו לקוח שוכח את מועד הפגישה או הטיפול. וכמו כן, חוסכות לכם זמן רב בוידוא הגעה של לקוחות. 

כיצד עושים זאת?

ראשית, ובפעם הראשונה בלבד, עליכם להפעיל את מנגנון התזכורת.
לקריאת המדריך, הפעלה והגדרה ראשונית להפעלת מנגנון התזכורת - לחצו פה

במידה וכבר הגדרתם את מנגנון התזכורת, ניתן להמשיך הלאה לכניסה לדף הבית.
בצעו כניסה לדף הבית - ניהול הלקוחות והתזכורות (2), ולגשת דף הלקוחות אל איזור ההגדרות.

ניתן להגיע לאזור הלקוחות גם דרך גלישה לאתר https://broadcust.co.il וחיבור לחשבון (במידה ואינכם זוכרים את הסיסמה, ניתן ללחוץ על כפתור "שכחתי סיסמה"או בסיום אישור תוכן, יופיע לכם קישור ישירות לניהול הלקוחות (2)

זהו דף הבית שתראו לאחר התחברות לחשבון שלכם, ובחלקו העליון שלו תראו שיש מספר אפשרויות לניהול הלקוחות - הוספת לקוח חדש, ביקורי לקוחות (עתידי/עבר) ורשימת לקוחות העסק. על מנת לבצע תזכורת ללקוח, יש לעבור לאזור "ניהול לקוחות העסק" בצד שמאל העליון של המסך.

במידה ועדיין אין לכם לקוחות, עכשיו זה הזמן להתחיל לבנות את המועדון, על ידי הוספת לקוח חדש (לחצו פה להסבר מלא על הוספת לקוח)

לאחר שתוסיפו מספר לקוחות למועדון , אתם למעשה תראו את המסך הבא:

במידה ויש לכם כבר לקוחות במועדון, ניתן כעת לתזמן פגישה.
לחצו על לקוח מסוים עימו יש לקבוע פגישה עתידית, ובכרטייסת הלקוח, לחצו על הכפתור הכחול "אפשרויות"

כדאי לדעת, ניתן לעדכן גם פגישות עבר שהתבצעו מול הלקוח, וכך למעשה לבנות סדר והיסטוריית רכישות/פגישות מול הלקוח, ולהבין את שווי הלקוח (LTV)

מוזמנים לקרוא את הבלוג המסביר על שווי לקוח (LTV) ומדוע זה חשוב לעסק - לחצו פה

במסך הבא, יש ללחוץ על "תזכורת/ציון ביקור לקוח" (1)

במסך זה, ניתן לקבוע את מועד ההביקור שהיה/העתידי (1), לרשום הערות לשימוש פנימי (2), וכמו כן לציין האם ברצוננו לתזכר את הלקוח באמצעות הודעת טקסט, בכדי לעשות זאת לחצו על תיבת הסימון [הפיכתה לפעילה (צבע ירוק) / ללא פעילה (אפור)], ובסיום התהליך לחצו על שמור (3)

כל הכבוד, סיימתם, הביקור נשמר בכרטיסיית הלקוח.

שימו לב, שההערות הנרשמות על הביקור, יופיעו רק לביקור זה ספציפית, ניתן להוסיף הערות כלליות על הלקוח במסך ניהול לקוח

אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה, הדרכה, מידע ועצה.
לטיפים נוספים בשימוש במערכת ברודקאסט ממרכז העזרה לחצו פה

מאחלים לכם המון בהצלחה!

צוות ברודקאסט

המדריך היה מובן וטוב? הכל עכשיו ברור יותר?

או שאולי הוא בכלל לא עזר?

אנחנו נשמח מאוד לתגובה שלך כדי שנוכל להבין ולהשתפר -

איזה סמיילי למטה הכי מתאים?

האם קיבלת תשובה לשאלתך?