כל האוספים
שירות תוכן מותאם
מדריך לניהול ואישור תוכן
מדריך לניהול ואישור תוכן

כיצד תפיקו את המירב מהמנוי שלכם בברודקאסט - המדריך לאישור והפצה של פוסטים ממאגר התכנים של ברודקאסט. רוצים לאשר תוכן חדש? להפצה? המדריך מחכה!

רותם avatar
נכתב על ידי רותם
עודכן לפני יותר משבוע

ברוכים הבאים לברודקאסט, כדי להפיק את המרב מהשירות ולקחת את העסק שלכם אל השלב הבא, חשוב שתדעו איך לאשר פוסטים להפצה ואיך לבחור את התוכן שתרצו לפרסם מתוך המאגר, תוך דקות והפוסט החכם שלכם באוויר.

ראשית, שימו לב שמידי פעם יופיע לכם בצד ימין למטה כפתור עגול

לחצו על כפתור זה בכדי לדבר איתנו בכל רגע נתון - להתייעץ, לשאול שאלות, להציע הצעות וכו' אנחנו לרוב נענה מיד או תוך מספר שעות לכל היותר.

אז בואו נתחיל, שירות התוכן האוטומטי יאפשר לכם לקבל ולייצר שיווק דיגיטלי מתקדם, ברמה של משרד פרסום בצורה פשוטה ונוחה. התוכן יותאם לעסק שלכם ולתחומים בהם אתם עוסקים. לאורך כל חודש תקבלו את הצעות תוכן שונות שיאפשרו לכם למתג את העסק בצורה המיטבית, להפגין נוכחות ברשתות החברתיות, לקדם מכירות של מוצרים ושירותים שונים ובסופו של יום, להביא יותר ויותר לקוחות והכנסות לעסק (הדבר הכי חשוב!)

כיצד זה עובד?

שירות התוכן המותאם של ברודקאסט הנו שירות חדשני המחבר בין תכנים שיווקיים ממיטב המעצבים ובין הטקטיקות השיווקיות העדכניות ביותר כיום וכמו כן, מתאים אותם אל העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. מערכת ברודקאסט למעשה לומדת את העסק ולפי התגובות שלכם ולפי ביצועי התוכן שהפצתם וכך משפרת את בצורה עקבית אל העסק שלכם והתחום בו אתם עוסקים.

מה נדרש ממכם?

בכל פעם שאתם מקבלים הצעה לתוכן חדש, עליכם לאשר או לדחות את התוכן שנשלח. במידה ותאשרו את התוכן, הוא יופץ בערוצים אליו הוא מיועד (דף הפייסבוק, ווטסאפ, אימייל וSMS) במידה והחלטתם שהתוכן אינו מתאים עבורכם חשוב שתדחו את התוכן ותתנו משוב על התוכן שיתקבל, כל נוכל להתאים אליו תוכן מדויק יותר בעתיד.

כיצד מאשרים את התוכן מהנייד?

כדי לאשר להפצה ולפרסם תוכן חדש מהמערכת נכנס למערכת מהסלולרי ובעמוד הבית - נכנס למאגר התכנים על ידי לחיצה על

"לצפייה בכל אפשרויות התוכן"

לאחר שנכנסנו למאגר התבניות ובחרנו את הפוסט שנרצה לפרסם - נגיע למסך התצוגה המקדימה בו ניתן לבחון את הפוסט לעומק.
במידה והוא אכן מתאים לנו - לחיצה על "בחרו את התוכן והתקדמו" תוביל למסך הבא:

בשלב הכמעט אחרון עלינו להחליט האם התוכן מוכן לפירסום והפצה כמו שהוא, או לחילופין צריך לבצע בו שינוי מסוים.
במידה ויש צורך בשינוי נלחץ על כפתור "לעריכה" ונשלח לצוות הקריאייטיב בהודעה את השינויים שנרצה שיעשו עבורנו בתוכן.
באם התוכן מוכן להפצה ופירסום מיידי ניתן ללחוץ על כפתור "לשימוש בתוכן זה" על מנת להגיע למסך הבא והאחרון:

ניהול ערוצי הפצה

במסך האחרון עלינו לבחור את הערוצים שהתוכן ישלח לאחר אישור ההפצה, את התאריך שבו התוכן יופץ(במידה ולא מעוניינים בהפצה מיידית) ואת הטקסט שילווה עם הפוסט בפייסבוק.
לאחר שעברנו על כל האפשרויות והגדרנו את הכל, ניתן ללחוץ על כפתור "אשר הפצה"

ו... זהו! הפוסט אושר והופץ בהתאם לערוצים הנבחרים.

לאחר אישור התוכן ניתן להוריד את התמונה/הסרטון ולהפיץ הלאה ברשתות החברתיות השונות כמו פייסבוק, ווטאסאפ או אינסטגרם, וכאשר מדובר בדף נחיתה - ניתן לשתפו בקלות לווטסאפ או לפייסבוק האישי (בתמונה למטה ניתן לראות כיצד עובד מסך זה).

זוהי תמונה הממחישה את המסך לאחר אישור תמונה/סרטון (במסך זה ניתן להוריד את התוכן אל המכשיר הנייד (1), להבדיל מדף נחיתה, שם ניתן רק לשתף את התוכן)

שימו לב, במידה ועדיין לא הכנסתם לקוחות למאגר הלקוחות שלכם, לא יהיה למי בעקרון לשלוח את הקמפיין באימייל או בהודעות טקסט ולפיכך למרות כי ערוצים אלו עשויים להיות מודלקים הם לא יופצו לאף אחד.

כדי לשפר את תגובתיות הלקוחות שלכם לתוכן שלכם אל מעבר לרשתות החברתיות, אנו ממליצים לכם להוסיף כמה שיותר לקוחות למאגר הלקוחות שלכם בתוך המערכת

לסרטון הסבר כיצד לבחור תוכן אחר מהאפשרויות הנוספות לחצו על הלינק הבא

כיצד מאשרים את התוכן מהמחשב?

לאחר שבחרנו את הפוסט הרצוי לפירסום, ניתן ללחוץ על הכפתור הירוק המופיע בתחתית המסך > "המשך לתיכנון" כדי להגיע למסך ההפצה

מסך ההפצה:
מצד ימין עלינו לבחור את הערוצים בהם התוכן יפורסם.

חצים ירוקים: מסמנים את ערוצי ההפצה.

פסים צהובים: מסמנים את שדה הטקסט שיופיע ביחד עם הפוסט הנבחר

מצד שמאל עלינו לבחור את התיזמון שבו התוכן יופץ:

עכשיו או בתאריך ושעה עתידיים.

  • באם בחרנו ערוצי הפצה ישירים(מייל/סמס/וואטסאפ) יש לבחור גם את הקבוצות המתאימות/כל הלקוחות

לאחר שבחרנו את הערוצים, סימנו את התיזמון והתאמנו את הקבוצות - אפשר ללחוץ על הכפתור הירוק בתחתית המסך "המשך לשליחה"

המערכת תקפיץ לנו את המסך האחרון: לחיצה על "שלח את הקמפיין/תזמן את הקמפיין" וזהו!

הפוסט נשלח לפירסום בהתאם לערוצים הנבחרים.

הפוסט כעת ימתין לכם תחת "פעילות" > "נשלחו" לשימוש נוסף.

בלינק הזה תוכלו לצפות במדריך איך להוסיף את המלל האישי מעל הפוסט

בלינק הזה תוכלו לצפות במדריך איך להוריד/לשתף תוכן

אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה, הדרכה, מידע ועצה.
לטיפים נוספים בשימוש במערכת ברודקאסט ממרכז העזרה לחצו פה

מאחלים לכם המון בהצלחה!

צוות ברודקאסט

המדריך היה מובן וטוב? הכל עכשיו ברור יותר?

או שאולי הוא בכלל לא עזר?

אנחנו נשמח מאוד לתגובה שלך כדי שנוכל להבין ולהשתפר -

איזה סמיילי למטה הכי מתאים?

האם קיבלת תשובה לשאלתך?