שלום,

בסרטון זה נציג כיצד לאשר תוכן מסוג דף נחיתה, איך לקבוע שדף הנחיתה יופץ גם באימייל ובסמס ובנוסף, וכיצד ניתן לתזמן את מועד הפרסום.

לפני הסרטון, כדאי שנתחיל בהסבר קצר על המושג 'דף נחיתה' ולמה הוא כה חשוב לעסק שלך

 דף נחיתה הינו תוכן שמכיל כמות אינפורמציה וטקסט גדולה יותר מאשר תוכן מסוג תמונה, והוא משמש להעברת מידע מקצועי וטיפים ללקוחות, וגם לפרסום מבצע אטרקטיבי.

דף הנחיתה מזמין את הלקוחות לנקוט פעולה ומאפשר ללקוח להגיב בזמנו החופשי להצעה ששלחנו לו. התגובה שלו יכולה להיות רישום עצמי בתחתית דף הנחיתה, לחיצה על כפתור לבקשת מידע נוסף, קישור ישירות לבית העסק ועוד.

 לדפי הנחיתה יש ערך מיוחד, בין השאר, לטובת הקמת והרחבת מועדון הלקוחות שלנו ושמירה על קשר שוטף וישיר עם הלקוחות. 

תוכן זה מופץ ללקוחות על ידי קישור (לינק). הטיפול בקישור כזה, שונה מטיפול בתוכן מסוג סרטון או תמונה.  

מומלץ להקדיש לתוכן זה תשומת לב מיוחדת, להפיצו ולחשוף אותו בכל הערוצים הרלוונטים.

אז בואו נראה איך לעשות זאת -
כרגיל, התוכן מגיע אליכם בסמס ובמייל. אנחנו מקליקים על הקישור וצופים בדף הנחיתה.

כמובן שתמיד מוצעות לכם אפשרויות נוספות לבחירת תוכן חלופי, ליצירה עצמית של קמפיין על בסיס מדיה אותנטית או לשליחת בקשת תיקון, התאמה או שינוי באמצעות כפתור "לא מתאים" בפינה השמאלית התחתונה של המסך. במידה ולא נדרשים התאמות, אנחנו מוכנים להמשיך הלאה ולהפיץ אותו למועדון הלקוחות שלנו. - נלחץ על כפתור "מתאים לי" (2) במסך הראשי

במסך הבא,על מנת לבחור ערוצי הפצה נוספים לתוכן, נלחץ על הכפתור הירוק "ישלח בפייסבוק" (1). כאן נוכל להוסיף את ערוצי השליחה: בדף הפייסבוק העסקי ואפשר גם בסמס ובאימייל לרשימת הלקוחות.

  • שימו לב שמשלוח באימייל ובסמס מבטיח צפיה אפילו יותר מאשר פרסום בפייסבוק, ולכן מומלץ לחשוב היטב על תדירות הפרסום בערוצים אלו (לכל עסק צרכים שונים). התדירות המומלצת לשליחת הודעות בסמס ובאימייל לרשימת הלקוחות, היא פעם עד פעמיים בחודש.

בנוסף, שימו לב לאפשרות תזמון מועד הפרסום, המאפשר קביעת השעה והתאריך של פירסום התוכן - לצורך הדוגמה בסרטון המצורף, נתזמן את ההפצה לשעה 7 בערב.

  • מומלץ מידי פעם לגוון בשעת ההפצה, מכיוון שהלקוחות שלנו זמינים בשעות שונות במהלך היום.

עתה נלחץ על הכפתור הירוק - 'אשר הפצה' (3), ובסוף התהליך, מוצעת בין השאר גם האופציה לשליחה בווטסאפ. 

  • טיפ: שלחו את הקישור בפעם הראשונה לעצמכם או למישהו קרוב, ובהמשך תוסיפו בעריכה שורת כותרת, ונרחיב את ההפצה לקבוצות פייסבוק, לרשימות תפוצה בווטסאפ וליחידים.

בכל ערוץ שליחה, חשוב להוסיף בעריכה, שורת הזמנה אישית מעל התוכן או הקישור אליו.

מצורף סרטון הסברה כיצד לבצע הוספת מלל מעל הפוסט >> http://bit.ly/BC-help8

מומלץ בשפה חמה ומקרבת הקוראת לפעולה, ומסתיימת בשם ובטלפון, כמו: "חברים יקרים, אני מזמין אתכם למועדון הלקוחות שלי. יהיה כיף. שם וטלפון."

בהמשך, כאשר לקוחות חדשים יצטרפו למועדון שלכם, תקבלו הודעות מייל על כל הצטרפות ואת פרטי חבר המועדון החדש שהצטרף.

מתוך החשבון שלכם במערכת Broadcust תוכלו גם לצפות בביצועי הקמפיין, להוסיף בעצמכם חברים למועדון, לפרסם הודעות לחברי המועדון, לתזמן תורים ועוד.

אנו עומדים לרשותכם לכל שאלה, הדרכה, מידע ועצה.
לטיפים נוספים בשימוש במערכת ברודקאסט ממרכז העזרה לחצו פה

מאחלים לכם המון בהצלחה!

צוות ברודקאסט

המדריך היה מובן וטוב? הכל עכשיו ברור יותר?

או שאולי הוא בכלל לא עזר?

אנחנו נשמח מאוד לתגובה שלך כדי שנוכל להבין ולהשתפר -

איזה סמיילי למטה הכי מתאים?

 

 

     

 

האם מצאת את התשובה שלך?