כל האוספים
מדריך למחשב - כלי תצוגה
ניהול מסך תצוגה חכם ישירות מתוך המערכת
ניהול מסך תצוגה חכם ישירות מתוך המערכת
רותם avatar
נכתב על ידי רותם
עודכן לפני יותר משבוע

מסכי תצוגה הם כלי אדיר להגברת מכירות. בעזרת מסכי תצוגה, תוכלו לנצל את הזמן בו הלקוח שוהה בבית העסק ( אם זה בזמן המתנה או בכלל ) בכדי להעביר אליו מסרים שיווקיים וכלליים. לדוגמא, האם יש לכם מוצר, שירות או טיפול מסויים אשר נמצאים כרגע במבצע? תוכלו לנצל את העובדה כי לקוחות ממתינים או נוכחים כרגע בבית העסק בכדי ליידע אותם בכך ולייצר התעניינות שתוביל למכירות נוספות במהלך הביקור הנוכחי. תוכלו גם לצורך העניין לנצל את נוכחות הלקוח בעסק בכדי להזמין אותו להצטרך למועדון הלקוחות שלכם או לתת אינפורמציה מעניינת עליכם, על העסק או על טיפולים ושירותים נוספים אותם אתם מספקים.

ניהול מסך תצוגה ישירות מהמערכת

כעת בברודקאסט, תוכלו להפנות כל קמפיין, או סדרה של קמפיינים מתוך ברודקאסט ישירות אל מסך התצוגה בו הם יוצגו בצורה מתחלפת לפי אינטרוול זמן שתקבעו. לשם כך, תוכלו לייצר קמפיינים מיוחדים למסך זה או להתשתמש בקמפיינים אשר כבר ייצרתם בעבר.

כיצד עושים זאת? פשוט מאוד בשלב ראשון דרך המסך הראשי (1) לחצו על הקישור מסכי תצוגה. לאחר מכן תגיעו למסך 'מסכי תצוגה' הממוקם בדף ההגדרות של המערכת.

מתוך הקמפיינים שכבר יצרתם בעבר (2) בחרו את הקמפיינים שתרצו להציג על המסך (על ידי לחיצה על הקמפיינים עצמו) ולאחר מכן (3) הגדירו את משך הזמן שיעבור בין קמפיין לקמפיין במסך ( קמפיין אשר נבחר יסומן כפי שניתן לראות בדוגמא אשר למעלה). בכדי להגיע אל מסך התצוגה עצמו (4) לחצו על הקישור 'לצפייה בדף מסך תצוגה' והמערכת תעבור להצגה של הקמפיינים הנבחרים בתצורה של מסך תצוגה.


 כיצד מחברים את מערכת ברודקאסט למסך התצוגה?

לאחר שהגדרתם את ההגדרות הרצויות תוכלו לראות דף זה במסך התצוגה. לשם כך ישנן 3 אפשרויות:

1. האפשרות המומלצת - מסך טלויזה חכם (Android TV \Smart TV). מסך שמלבד שידורי טלוויזיה הרגילים קיים אליו גם חיבור אינטרנט אלחוטי (WI-FI). המסך החכם נפוץ מאוד כיום ורוב המסכים החדשים למעשה מוגדרים כך (עלות מסך בגודל של כ40 אינטש הנה כ1,500 ש"ח)

2. אפשרות שנייה - חיבור המסך למחשב. רוב המסכים מאפשרים חיבור מחשב (באמצעות חיבור HDMI) ואז המסך פשוט מציג את מה שמוצג על גבי המחשב עצמו.

3. אפשרות שלישית - חיבור המסך לכרומקאסט (Chromecast) שהנו התקן קטן הדומה לדיסק און קי אשר מאפשר להעביר תכנים למסך בצורה פשוטה. עלותו של התקן זה נמוכה (כ200 ש"ח) והוא יכול לשמש כתחליף מעולה למסך חכם. קישור מצויין בנושא ניתן למצוא כאן

לחצו כאן לחזרה אל המערכת

האם קיבלת תשובה לשאלתך?