כל האוספים
מדריך למחשב - ניהול לקוחות
ההבדל בין לקוח 'פעיל' ללקוח 'לא פעיל
ההבדל בין לקוח 'פעיל' ללקוח 'לא פעיל

ניהול קשרי לקוחות חכם

רותם avatar
נכתב על ידי רותם
עודכן לפני יותר משבוע

מערכת ניהול הלקוחות של ברודקאסט מאפשרת לכם לנהל את הקשר עם הלידים החדשים והלקוחות שלכם בצורה חכמה ופשוטה ותעזור לכם להפיק את המירב מכל לקוח מתעניין או לקוח קיים.


כל פרסום שמופיע לכם במערכת ניתן להפצה בקלות בכל הערוצים הישירים הקיימים - בווצאפ, באימייל (כניוזלטר) או בערוץ הסמס.

למידע כללי על חשיבות ניהול הלקוחות להצלחת הפעילות שלכם - לחצו פה

לסרטוני הסבר על ניהול קשרי לקוחות ממחשב או מנייד לחצו פה

מה ההבדל בין לקוח 'פעיל' ללקוח 'לא פעיל'?

לכל לקוח במערכת שני מצבים (1) 'פעיל' ו(2) 'לא פעיל' או כבוי. מאפיין זה מאפשר לכם לשלוט בצורה טובה באופן ובכמות הלקוחות אשר אתם מנהלים במערכת. בנוסף ,המסלול אשר אליו תשוייכו יקבע אך ורק לפי כמות הלקוחות הפעילים אשר תנהלו כאשר למעשה, אין הגבלה על הכמות הלקוחות הלא פעילים אשר תגדירו במערכת.

ההבדל המרכזי בין 'לקוח פעיל' ל'לא פעיל' הוא שלקוח לא פעיל לא יוכל לקבל ממכם הודעות וואצאפ, טקסט או אימייל. בעת שליחת הודעת טקסט, ווצאפ או אימייל המערכת תשלח את ההודעות אך ורק ללקוחות הפעילים הקיימים במערכת.

כדי להפוך לקוח או מספר לקוחות ממצב פעיל ללא פעיל יש (1) לסמן את הלקוחות אותם תרצו (2) לחצו על כפתור פעולות נוספות ואח"כ לחצו על 'הפוך ללקוחות פעילים'. בצעו את אותה פעולה כדי להפוך לקוחות ממצב לא פעיל לפעיל.

שימו לב: לקוחות פעילים יופיעו במערכת עם רקע לבן ולקחות לא פעילים יופיעו עם רקע אפור.

הידעתם? בהפעלת קמפיין לידים מהפייסבוק הלקוחות נכנסים ישירות למערכת ניהול הלקוחות שלכם - לקריאה נוספת בעניין לחצו פה

האם קיבלת תשובה לשאלתך?