חיבור המערכת לאפליקציית אינסטגרם
רותם avatar
נכתב על ידי רותם
עודכן לפני יותר משבוע

אינסטגרם, אפליקציית התמונות הפופולארית בעולם, מאפשרת לכם לצלם תמונות מהסמארטפון שלכם ולהפיק מהם יצירות אומנות של ממש. ( קישורים להורדת האפליקציה לגרסאות אייפון ואנדרויד תוכלו למצוא בקישור הזה ). כעת, בעזרת ברודקאסט תוכלו לקחת את התמונות האלו צעד אחד קדימה ולשלב אותן בקמפיינים השיווקיים שלכם בקלות ובמהירות.

כיצד עושים זאת?

ראשית, למי שאין אינסטגרם. הורידו את האפליקציה אל מכשיר הסמארטפון שלכם (קישורים להורדת האפליקציה לגרסאות אייפון ואנדרויד תוכלו למצוא בקישור הזה) לאחר מכן, צלמו תמונה דרך האפליקציה וערכו אותה כרצונכם.

אם יש לכם חשבון אינסטגרם ובו כבר תמונות שצילמתם, כנסו למערכת ברודקסאט (אם אין לכם חשבון כזה, תוכלו ליצור חשבון בקישור הזה) לחצו על הכפתור 'עיצוב ותכנון קמפיין' ולאחר מכן בחרו תבנית מתאימה עם מסר שיווקי המתאים לכם. לאחר הבחירה יפתח לכם מסך 'עיצוב ותכנון קמפיין'.

כעת, בכדי לחבר את חשבון האינסטגרם שלכם למערכת לחצו על הכפתור 'הוספת תמונה' (1). מצד ימין יפתח לכם חלון ארוך ובחלקו העליון מספר לשוניות. לחצו על לשונית 'אינסטגרם' (2)ולאחר מכן על הכפתור הכחול 'לחצו כדי להתחבר' (3)

לאחר ההתחברות (לעיתים ההתחברות תיקח מספר שניות) יופיע לכם חלון ההתחברות לאפליקציית אינסטגרם. מלאו שם וסיסמא ואשרו את החיבור. לאחר מספר שניות יופיעו בחלון התמונות מחשבון האינסטגרם הפרטי שלכם. בכדי לבחור תמונה עברו עם העכבר על אחת התמונות ולחצו על הכפתור 'בחר תמונה' (4)

כעת בעזרת התמונה תוכלו ליצור קמפיין חדש משלכם (5). החליפו את תמונת הרקע כדי שתתאים לתמונה, הוסיפו טקסט כרצונכם, שלבו את הלוגו כך שכל מה שישאר הוא להפיץ את הקמפיין בערוצים המתאימים. זכרו, גם את הקמפיין הזה כמו כל הקמפיין אחר במערכת תוכלו להעלות ישירות לדף הפייסבוק שלכם, לשלוח באימייל או ב SMS ללקוחות הפעילים שלכם.

אין לכם אפליקציית אינסטגרם מותקנת? תוכלו למצוא קישורים להורדה אל מכשיר הסמארטפון שלכם מלחיצה על התמונה הבאה:

לחצו כאן לחזרה אל המערכת

האם קיבלת תשובה לשאלתך?