כל האוספים
מדריך למחשב - ניהול החשבון
הגדרת תחומים ותחומי משנה של פעילות
הגדרת תחומים ותחומי משנה של פעילות

איך לשנות תחומי עיסוק \ התמחות ממחשב

רותם avatar
נכתב על ידי רותם
עודכן לפני יותר משבוע

בנוסף להגדרת הקטגוריה העסקית הראשית בה אתם פועלים (כגון נדל"ן, עריכת דין, תחום היופי, אופנה, מסעדה וכו') ברודקאסט מאפשרת לכם לחדד את אופי הפעילות שלכם ולהגדיר גם את תחומי העיסוק המרכזיים שלכם ומאותו הרגע, להיחשף לתכנים ופעילות שיווקית המתאימים יותר לתחומי משנה אלו.

במידה ואתם רוצים לקבל תוכן בתחום עיסוק שונה, או לעדכן את תחומי העיסוק שלכם מהמחשב המשיכו בקריאה, במידה ואתם רוצים לעדכן אותם מהנייד לחצו פה

כיצד עושים זאת?

כפי שמודגם בסרטון אשר למטה, בפינה הימנית העליונה של האתר, לחצו על העיגול המכיל את ראשי התיבות של שם העסק שלכם אשר יפתח לכם את התפריט הראשי של המערכת. לאחר מכן לחצו על 'שינוי תחומי עיסוק' , סמנו את התחומי הרלוונטיים אליכם ולחצו 'שמור'.

איך הגדרת התחומים תשפיע על הפעילות במערכת?

מהרגע בו המערכת תזהה כי הגדרתם תחומי עיסוק, תינתן עדיפות גבוהה לתחומים אלו בהצגת התכנים הוויזואליים והפעילות השיווקית המוגדרת במערכת. לדוגמא, במידה והגדרתם את תחומי העיסוק 'גיוס נכסים' ו'נדלן - קרקעות' (כפי שמודגם בתמונה למעלה) תוכלו לגשת לדף יצירת הקמפיינים ולראות כי הקמפיינים הראשונים המופיעים במערכת שייכים לתחומים אלו וכמו כן יתעדכנו התמונות אשר יופיעו לכם בגלריות התמונות השונות.

לאחר השינוי, האם ניתן להגדיר מחדש את תחומי העיסוק?

בוודאי, תוכלו לשנות ולהגדיר מחדש את תחומי העיסוק שלכם ללא הגבלה ובכל רגע נתון. פשוט בצעו שוב את הפעולות כפי שהוגדרו בחלקו העליון של דף זה.

זכרו, כל התכנים המוצגים במערכת ניתנים לעריכה מלאה! וכל קמפיין וקמפיין ניתן לשינוי בצורה פשוטה כך שיתאים בדיוק לתחום שלכם.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?