ניתן להוסיף ולהסיר לקוחות לרשימת התפוצה של העסק בכמה דרכים פשוטות!
במידה ואתם מעוניינים להתחיל לייצר קשר אישי וישיר יותר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים, מערכת לדיוור הלקוחות של ברודאקסט מחכה לכם!
2. הפצת קמפיין מסוג דף נחיתה: גולשים אשר ישאירו פרטים בדפי הנחיתה שלכם, נכנסים אוטומטית למאגר הלקוחות וזמינים לדיוור! התראה על כל 'ליד' תתקבל במייל לטובת יצירת קשר מהיר עם הלקוח הפוטנציאלי.
3. באמצעות מנגנון הסמס החוזר שמאפשר ללקוח להוסיף את עצמו לרשימת התפוצה של העסק - ניתן לקרוא על המנגנון בלחיצה פה
4. קובץ לקוחות - במידה והלקוחות קיימים אצלכם באנשי קשר(או שאתם עובדים עם תוכנה מקצועית בה הם רשומים) ניתן לבצע יצוא של פרטי הלקוחות לקובץ אקסל ולהעבירו אלינו למייל: support@broadcust.com
שדות אפשריים:
לקוח ביקש להסיר את עצמו?
מערכת הדיוור של ברודקאסט בנויה בהתאם לחוק "הספאם" ולכן כל תוכן שנשלח ללקוחות שלכם בעזרת מערכת הפירסום של ברודקאסט מכיל בתחתית את האפשרות להסרה עצמאית של הלקוחות שלכם מרשימת התפוצה.
במידה ולקוח לחץ על "הסר" הוא אוטומטית יעבור למצב "הסרה" ולא יוכל להמשיך לקבל מסרים(דרך מערכת ברודקאסט כמובן).
לקוחות שלחצו על "הסר" לא ימחקו מהמערכת אך יופיעו עם חיווי ירוק(מצורפת תמונה)
במידה ותרצו להסיר ידנית לקוח מסוים מקבלת דיוורים דרך מערכת ברודקאסט יש לבצע 'כיבוי'.
ניתן לאתר את הלקוח בעזרת 'זכוכית המגדלת' במסך "לקוחות" >
* מומלץ להוסיף הערה "לקוח ביקש להסיר את עצמו"