מערכת ניהול הלקוחות של ברודקאסט מאפשר לכם לנהל את הלקוחות שלכם בצורה חכמה ופשוטה שיעזור לכם להפיק את המירב ממאגר הלקוחות שלכם.

מה ההבדל בין לקוח 'פעיל' ללקוח 'לא פעיל'?

לכל לקוח במערכת שני מצבים (1) 'פעיל' ו(2) 'לא פעיל' או כבוי. מאפיין זה מאפשר לכם לשלוט בצורה טובה באופן ובכמות הלקוחות אשר אתם מנהלים במערכת. בנוסף ,המסלול אשר אליו תשוייכו יקבע אך ורק לפי כמות הלקוחות הפעילים אשר תנהלו כאשר למעשה, אין הגבלה על הכמות הלקוחות הלא פעילים אשר תגדירו במערכת.

ההבדל המרכזי בין 'לקוח פעיל' ל'לא פעיל' הוא שלקוח לא פעיל לא יוכל לקבל ממכם הודעות טקסט או אימייל. בעת שליחת הודעת טקסט או אימייל המערכת תשלח את ההודעות אך ורק ללקוחות הפעילים הקיימים במערכת.

כדי להפוך לקוח או מספר לקוחות ממצב פעיל ללא פעיל יש (1) לסמן את הלקוחות אותם תרצו (2) לחצו על כפתור פעולות נוספות ואח"כ לחצו על 'הפוך ללקוחות פעילים'. בצעו את אותה פעולה כדי להפוך לקוחות ממצב לא פעיל לפעיל.

שימו לב: לקוחות פעילים יופיעו במערכת עם רקע לבן ולקחות לא פעילים יופיעו עם רקע אפור.

האם מצאת את התשובה שלך?