מערכת ברודקאסט מאפשרת להעלות את הקמפיין שערכתם כפוסט לפייסבוק ב 3 צורות שונות - כתמונה, כלינק או כסרטון:

1. תמונה - בבחירה באפשרות זו תמונת הקמפיין תעלה כפוסט לדפי הפייסבוק שלכם (בהתאם לבחירתכם,העיסקי ו\או האישי) כאילו העלתם תמונה לכל דבר. התמונה תוצג במלואה וגישה לדף הנחיתה של הקמפיין תתאפשר רק בלחיצה על הקישור אשר יצורף כטקסט נלווה לתמונה השתמשו באפשרות זו במידה וחשוב לכם כי התמונה תוצג בדף הפייסבוק שלכם בגודלה המלא.

2. לינק (האופציה המומלצת) - בבחירה באפשרות זו הקמפיין יופץ כאילו שיתפתם מאמר או דף נחיתה. אפשרות זו הנה אופטימלית להשגת יחסי המרה גבוהים והבאה מקסימלית של גולשים מדף הפייסבוק שלכם אל דף הנחיתה של הקמפיין שיווצר עבורכם. ברוב המקרים פייסבוק עשוי לחתוך את התמונה המרכזית של הקמפיין ולהתאימו לגודל הרצוי עבורו.

3. סרטון - בבחירה באפשרות זו מערכת ברודקאסט תייצר מהקמפיין שערכתם, סרטון שקופיות קצר המורכב מהחלקים השונים של הקמפיין ז''א הכותרת, התמונה הראשית, הפרטים ופרטי העסק שלכם. מאחר ופייסבוק מייחסים דירוג גבוה להפצת תכני וידאו, אפשרות זו תאפשר לכם לחשוף את הקמפיין בצורה מקסימלית. באפשרותכם לצפות צפייה מקדימה בסרטון לפני הפצתו המלאה.

האם מצאת את התשובה שלך?