כאשר קמפיין נמצא בשלב עריכה, או שהקמפיין נשלח לבדיקה, הרי שהכיתוב 'טיוטא' מופיע על התמונה בקמפיין. כיתוב זה הוא זמני ויוסר כאשר תחליטו להפיץ את התמונה לפייסבוק, דרך SMS או אימייל.

* כיתוב זה, נועד בכדי לשמור על זכויות היוצרים של התמונה ולמנוע שימוש לא נאות בה. בעת הפצת הקמפיין, מערכת ברודקאסט רוכשת למעשה את הזכות לשימוש בתמונה עבור בית העסק ממאגר התמונות הרלוונטי ובכך מתבצעת הסדרה של זכויות השימוש בתמונה.

האם מצאת את התשובה שלך?