באפשרותכם לתזכר לקוחות בהודעת טקסט מספר שעות (או ימים) לפני הביקור הבא שלהם וכך למנוע מצב בו לקוח שוכח את מועד הפגישה או הטיפול.

כיצד עושים זאת?

ראשית, עליכם להפעיל את מנגנון התזכורת. לשם כך יש לגשת בדף הלקוחות אל (1) איזור ההגדרות.

באיזור זה, בלשונית תזכורת ביקור לקוח, שימו לב למצב כפתור הפעלת התזכורות (2). באם הכפתור במצב כבוי לחצו על הכפתור והעבירו למצב פעיל.

קביעת זמן התזכורת (3) - באפשרותכם להגדיר כמה זמן לפני הביקור תישלח הודעת הטקסט אל הלקוח. במידה ואתם רוצים שההודעה תגיע שעה לפני הביקור. שנו את המספר מ24 ל 1. במידה ותרצו שההודעה תגיע יומיים לפני הביקור. שנו ל 48.

קביעת נוסח התזכורת (4) - בכדי לקבוע מה נוסח ההודעה שתשלח, פשוט שנו את הטקסט בתיבת הטקסט. מאפיין חשוב נוסף הנם התגים החכמים. באפשרותכם לשתול תגים חכמים אשר יהפכו את נוסח ההודעה לדינמי ומשתנה בהתאם ללקוח ולשעת הטיפול:

{שם פרטי} - כאשר תג זה יופיע בנוסח ההודעה, בכל פעם שתשלח הודעת הטקסט לתזכורת, בהודעה יופיע שמו הפרטי של הלקוח הנמען.

{תאריך שעה} - כאשר תג זה יופיע בנוסח ההודעה, בכל פעם שתשלח הודעת הטקסט לתזכורת, בהודעה יופיעו תאריך ושעת הביקור.

לדוגמא, הודעה שתשלח ללקוחה בשם ישראלה ישראלי אשר מתוכנן לה ביקור מחר בשעה 3 בצהריים תראה כך: "הי ישראלה, להזכירך תואם לך טיפול אצלי מחר בשעה 15:0. רחוב ... "

לשם שמירת השינויים שעשיתם תמיד יש ללחוץ (5) שמור.

לאחר שמעדכנים את ביקורי הלקוחות ניתן יהיה לצפות בכל הביקורים בצורה מרוכזת, כדי לראות מהם הביקורים שנקבעו לשבוע הבא.
 כדי לצפות ברשימת הביקורים שנקבעו או ברשימת הביקורים שהיו בעבר יש ללחוץ על "ביקורי לקוחות"

לחצו כאן לחזרה אל המערכת

האם מצאת את התשובה שלך?